torsdag 6 september 2012

Benskörhet och dylikt

Bra dag alltså. Lunch på Stockholms nation (inte så kul mat som man skulle kunna tro) med fantastiskt sällskap. Förseminarium och sedan informationsmöte om de olika utskotten inom UPS (pol kands programförening). Jag skrev upp mig på cirka allting och ska nu göra radio och tidning och sporta och sjunga i kör och spexa och vara med i fest- och kulturutskott. Absolut genomförbart.

Sedan var jag på lägenhetsvisning nummer tre och sedan trodde man kanske att jag promenerade hem för att läsa Platon och co. Men istället sprang jag in i världens gladaste Anders som är en mycket god vän till min bror. Man trodde kanske att han befann sig i Teheran eller i Oxford, men ack så fel man hade. Så jag hamnade i en glad lägenhet och åt pizza istället. De drack öl och drinkar och jag drack mjölk. Man ska akta sig för benskörhet som kvinna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar