måndag 3 september 2012

Vad är väl en natt på slottet..?

Genomsnittsmänniskan låser ute sig kanske tre gånger under en livstid. Jag låser ute mig ungefär en gång var tredje månad. Min värsta utelåsning var troligen natten innan jag flyttade till Barcelona förra sommaren och fortfarande inte hade packat. Men den i fredags var inte heller så kul.

Efter mycket, mycket dansande hade jag till slut släpat mig hem och upp för slottsbacken och lyckades alltså inte ta mig in på slottet. Blev ganska trött på livet och skickade följande sms.


Ursäkta språket, i vanliga fall är jag mån om att vårda det. Hiv under fötterna syftade på att jag hade trampat i okänt blod inne på Max där det hade varit slagsmål framme vid kassan. Ska aldrig mer ha högklackat, slutar alltid med att jag går barfota. Och hiv under fötterna blir man inte glad av. Morbröder blir inte så glada av att bli väckta vid halvsex på morgnarna heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar