tisdag 18 september 2012

GASQUE 2.0





Började tillställningen med konsert i universitetsaulan tillsammans med bra sällskap









Jag, Camilla, Ruben och Ida hade hamnat med människor med minst sagt begränsade sociala förmågor. Jag vet inte om man ska ta det som en pik? Två extremt stela tyskar och en tjej som knappt kunde prata och ännu mindre äta. Jag och Camilla åt upp hennes kött och frågade sedan om vi fick dricka upp hennes vin också. Hon var tveksam, men till slut gav hon bort det. Vi hade roligt i alla fall (bildbevis ovan). 


Jag var rosa från topp till ansikte (obs! genomtänkt). Hittade en Helena på toaletten, hon var mindre rosa.


Sedan ravade vi tills vi dog.


Trerätters räckte inte och tydligen inte sjungandet heller, mindre uppskattat med studentvisor på Mc Donald's


Sedan ville jag gå hem och lägga mig på slottet. Ensam. Det fick jag inte. Camilla och Ruben ville prompt sjunga Whitney Houston hemma hos mig vid femsnåret. Jag frågade mig själv vad landshövdingen skulle säga men hade dessvärre inget val. Förlåt, Peter! Sedan sov vi.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar